Morgonstunden

Idag började vi tidigt, redan halv nio, vilket irriterade större delen av klassen. Särskilt eftersom lektionen bestod i att hämta en båge och två glas per person, sedan fick man gå igen. Men jag behövde en cykeltur, och Karro, Sara och Hanna var trevligt cykelsällskap. Dessutom har jag pluggat mycket nu på förmiddagen, så förhoppingsvis går det bra imorgon på tentan.

I eftermiddag ska jag unna mig ledighet. Jag ska cykla till gospeljympan på friskis -kul! Och sedan kanske pussla eller se någon film. Imorgon kommer Simon hit igen, jaa! 

 
Är det inte vår, så säg?


Kommentarer
Postat av: Maja

Tack Annie, sötnos! Man får se det positiva i de negativa sakerna, och en positiv grej är att jag inte kommer orka stressa upp mig imorgon under tentan och då går det oftast lite bättre =). hihi.

Härlig vår vi har! KRAM

2011-04-28 @ 13:16:10
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0