Over n' done

Nu är tentan till slut över och det känns så skönt. Jag har lärt mig så otroligt mycket under denhär kursen, känns så bra att jag faktiskt kan saker. Tentan kändes bra, vissa saker var jag lite osäker på, men det är jag ju alltid, så vi hoppas det gick vägen.

Jag var först ut ifrån tentasalen, Karro var tvåa och efter en halvtimmes mingel när några till blev klara, gick vi och åt varsin vårig glass, härligt! När vi satt där i solen kändes det som att jag har all tid i världen, inget plugg, ingen stress... Så jag har suttit en timme i solen och läst min franskabok, härligt! Tack vare ett par artiklar jag läste på engelska inför tentan, har jag kommit in i en "läsa på franska-period", man måste liksom komma in i det innan det flyter på. Kanske var det lite engelsk högläsning för mig själv, som var knepet!

Gospeljympan igår var underbar. Det måste vara världens bästa idé, att jympa till gospel och sedan ha en lugn avslappning efteråt! Jag träffade trevliga människor också vilket är en bra bonus!

Mamma och pappa är på semester i Omberg. Många har påsklov. Och jag har en ledig fredagkväll med Simon framför mig, det ska bli trevligt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0