Snart hinner jag ikapp livet igen

Dygnet med Johanna har varit fantastiskt. Efter en tur på stan, åt vi currykyckling, satt och pratade länge, lyssnade på musik och såg en film. Det var underbart att träffas igen! Den flickan känner mig utan och innan, vi har delat så mycket genom åren. Just nu händer det väldigt mycket i livet för oss båda, och det känns bra att ses på riktigt, inte bara prata i telefon.

Helgen blir en riktig "komma ikapp"-helg. Golven är dammsugda, disken är avklarad, och jag är inte längre överstressad som jag har varit de sista veckorna. Snart kommer Krister och Kalle över och käkar pannkakor hos mig, kul! Sedan blir det studentgudstjänst i Pingstkyrkan ikväll.

Och Simon Söt är i jobb-fasen, 4,5 daygn av 8 möjliga är ganska bra jobbat faktiskt. Så först på torsdag får jag träffa honom igen... Längtar!

Nu ska jag slappa. Och det gör jag bäst utan datorn på, har jag kommit fram till!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0