Solig fredag!

Det har varit en solig fredag. Jag sov till klockan nio, ganska länge (enligt Simon) och sedan tog vi en joggingrunda i solen vid havet, härligt. Joggingturen tog knäcken ur mig för resten av dagen har jag varit ganska seg. Eftermiddagen i skolan gick långsamt men nu börjar jag gaska upp mig. Det är på tiden, om en halvtimme ska vi åka till Vasakyrkan och höra på Simon Ådahl. Det ska bli trevligt!

Imorgon åker Simon tillbaka till Oskarshamn och jag har fullt schema. Först ska jag spela i ett blivande lovsångsteam i Missionskyrkan, sedan ska jag plugga med Bafrin och Ellinor DB, och avslutningsvis blir det tacokväll med Sara, Ellinor P och kanske någon mer. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0