Vuxen

Jag har just deklarerat. Helt och totalt själv, inte från Frankrike via pappa i Sverige, som förra året utan alldeles själv.
Tvätten snurrar i tvättstugan 50 meter härifrån.
Min fina pojkvän har just åkt hem till Oskarshamn för några dagars lugn och ro, innan han kommer tillbaka igen på onsdag.

Idag känner jag mig lite vuxen. Vad hade jag tänkt om detta för tre år sedan? Jag hade knappt trott att det var jag som deklarerar, går på jobbintervjuer, lagar mat och handlar till mig själv, har pojkvän, fixar och donar och sköter mig själv för det mesta. Jag tycker om att klara mig själv!

Nu ska jag pussla lite. För att väga upp känslan av att vara vuxen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har ju nästan gått om mig i vuxenpoängerna lilla annie:)



KRAM

2011-04-11 @ 17:11:27
URL: http://cestlamort.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0