Småsnuttiluttingar

Imorgon är jag ledig från skolan, och jag är världens lyckligaste över det. Detta tack vare att Anette från förskolan Arken i Oskarshamn undrade om jag ville komma jobba. Underbart! Som har jag längtat efter att få träffa de barnen igen, se hur de har mognat och utvecklats och träffa fröknarna och föräldrarna. Det ska bli så mysigt! Trots att bussen går härifrån klockan fem i sex imornbitti och jag är hemma igen först runt fem på kvällen så är det värt det.

På kvällen kommer Karro och Björn hit på spel och mat, trevligt! Det är stora middagshelgen: vi hade ett gäng kompisar här på fredagkvällen med tacos och vilda diskussioner och igår var mamma, pappa, Ave, Andreas, (Joel men bara i tankarna,) farfar och Monica här på lunch. Trevligt, men det är inte fy skam att ha en söndag ensam med Simon Söt heller, vi har tittat på fransk agent-film (Nikita), ätit på Zorbas och bara pratat. Underbara helg!

Någonstans djupt inom mig känner jag att jag kanske skulle lägga upp en plan för plugget, det kommer att bli en tuff tenta i slutet av januari, men för tillfället har jag nöjt mig med att strö-läsa igenom några föreläsningar här och där. OCH skrivit en lista på alla sjukdomar vi har lärt oss hittills. Tre-fyra ark på datorn bara med namnen på dem! Galet. Men spännande! Ser ändå fram emot veckan med nya sjukdomar.

Jag hoppas att ni har haft en lika skön helg som mig, och ladda nu ordentligt inför adventskalendern på torsdag!
Kram, Annie

Kommentarer
Postat av: Moren

Det var så roligt att komma till er så Tack för senast! Jag ska försöka se på TV 7.15 på torsdag...

Kramar!

2011-11-28 @ 18:05:32
Postat av: Avo

Tackar för i lördag. Hade så myyysigt! kram!

2011-12-01 @ 19:13:43
URL: http://avesterckx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0