Tack!

Tack ni som troget och stadigt går in och kollar på min blogg, som ser likadan ut dag efter dag... För ungefär en vecka seda köpte jag mig en ny mobiltelefon med internet, och ungefär då slutade inläggen komma. Men det ska det bli ändring på!

Dagarna går, och mycket av tiden har gått åt till skolan. Vi har mikrobiologitenta på lördag, och i måndags hade vi första föreläsningen i Ögats sjukdomar-kursen, spännande! Idag hade vi en läkare som åkt ända från Lund för att föreläsa, intressant.

Det är mycket musik i mitt liv för tillfället. På lördag ska jag tillsammans med två kompisar leda lovsången på en GO-gudstjänst för studenter. På söndag ska jag och lovsångsteamet spela i Missionskyrkan här, och sedan åker jag direkt till Vasakyrkan för att öva inför advent med kören, och jag ska spela piano. Och vet ni, i söndags testade jag för första gången på att spela orgen! Det var jättespännande, man spelade med fötterna också! Fottangenter, vita och svarta. Svårt!

Ikväll kommer cellgruppen hit, ska bli mysigt! Jag ska tända en massa ljus och koka ägg tror jag, men innan dess en film för att komma ifrån plugget lite. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Moren

Alltid roligt när du skriver något! Orgel.... så spännande!!!Kram

2011-11-17 @ 13:14:56
Postat av: Avo

Håller helt med moren! Är mysigt å läsa vad ni gör där nere (eller är det uppe?) hihi

2011-11-27 @ 19:22:14
URL: http://avesterckx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0