Tentadagen

Nu har jag till slut skrivit tentan. De sista två dagarna har jag knappt pluggat, så jag var lite nervös att jag skulle ha glömt mycket, men jag mindes det mesta så det känns skönt! Några frågor var såklart luriga, men jag hoppas ändå att jag klarade den.

Nu ska jag se på gårdagens idol, spännande! Har inte någon aning om vem som röstades ut. Igår var vi nämnligen med Vasakyrkans scouter i Nybro simhall och busade. Simon hjälpte till och lära dem livräddning, själv pratade jag mest med föräldrarna och busade med barnen.

Ikväll är det studentgudstjänst, ska bli jättekul! Jag ska dels hjälpa till med fikat, dels leda lovsång. Spännande! Det är mycket musik i helgen, imorgon ska jag både spela på gudstjänsten i Västerport med lovsångsteamet och sen öva med adventskören i Vasa. Jag håller på att övertala Simon att sjunga med, får se hur det går... :)

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0