30e september

Och vi är i MÅÅÅL! Nöjda och glada sprang mamma och jag i mål, härligt! Jag var, tro det eller ej, nära på att klara loppet på en timme! En timme, två minuter och fyrtiofem sekunder tog det. När jag sprang en mil för ett par veckor sedan tog den en timme och åtta sekunder, så lite långsammare var jag allt. Men det var många backar. Mördarbacken alias abborrebacken, Karins backe och många fler. Och lika mycket nerför såklart. Men härligt var det! Att få springa om folk, att få höra en gospelkör sjunga på vägen och bli bjuden på dricka under loppets gång, att få umgås med mamma... Roligt!

Idag börjar vi med en ny kurs. Nio veckor lång, och det kommer att gå sjukt fort med allt som vi ska hinna göra. Ja, mycket att göra. Så vi hörs! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma morot

Vi var sååå duktiga!
Det var roligt att umgås med dig ockxå! :)

2012-10-02 @ 17:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0