Målbrott

Lördag 8.00: Väckarklockan ringer Höga förväntningar på gospeldag. Glad men lite hostig. Fått Simons hosta?
Lördag 10.00: Gospelgung. Härligt! Skojigt!
Lördag 12.00: Samtal vid lunchbordet. Kraxar mig fram. Trevligt men typiskt dethär med rösten...
Lördag 13.00: Sjunger och mimar omväxlande.
Lördag 17.30: Slut på gospeldagen. Mimat sista två timmarna.
Lördag 18.00: Födelsedagskalas med familjen, Jerners och farfar och Monica. Gör mig hörd.
 
Söndag 8.30: Får inget ljud ur halsen. Viska går, prata går inte. Hoppar över att sjunga på gospelgudstjänsten. Höll i sig hela dagen.
 
Måndag 17.10: Ibland får jag ljud, ibland inte. Låter som att jag är 13 och är i målbrottet när jag väl säger något. Tycker att det hela är ganska häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0