Pepp och opepp

En snabb uppdatering om en helg utan dess like... Hajken var riktigt härlig och det jag kommer att minnas mest är alla mysiga människor. Mitt lag med vilka jag spelade såpafotboll, hoppade säck, åkte linbana, svarade på musikfrågor, lekte irländs julafon och kastade ägg, var ett riktigt härligt gäng! Tyvärr fick jag inte sova så mycket vilket resulterade i 12,5 timmars sömn inatt. Igen. Galet!

Jag visade upp en ny sida av mig själv när jag vägrade gå upp kl 02.00 på lördagnatten för att gå på mörkerspårning. Josef, Bea och Anton var nog alla ganska chockade, men Josef var envisare än mig och fick upp mig ur sängen. Fast jag tyckte att det var min tur att vara opepp den natten.

Kommentarer
Postat av: Josef

Vi var förvånade må jag säga..!

2009-10-21 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0