Äntligen hemma!

Vissa dagar är man helt slut när man landar på dörrmattan med ryggsäck på ryggen, post i ena handen och mat-kassen i den andra. Man riktigt känner hur skönt det är att vara hemma igen. Idag var en sådan dag, jag har haft det jätteroligt men det är alltid härligt att landa hemma min lilla norrlidsstuga.

Träningen idag var så otroligt rolig så det finns inte! Musiken var go, det var huur jobbigt som helst och ledaren var väldigt inspirerande. Jag blir så glad av att träna, tänk att friskis finns...!

Dagen innebar också en tur på Kalmar stads gator (fast mest butikerna längs med gatorna...). Jag och Karro fyndade diverse plagg, och jag hittade ett par vårskor på rea, skönt. För tillfället är jag näst intill skolös, det blir liksom aldrig av att jag fäster mig vid ett par skor så mycket att jag handlar dem. Skor är kluriga saker. Men ack så viktiga!

Jag har många utmaningar framför mig just nu. Imorgon ska jag söka sommarjobb här i Kalmar, på lördag i optikerbutiker i Oskarshamn, och på måndag ska jag och Bafrin ge blod. Blodgivningen ska bli spännande på ett positivt sätt, jobbsökandet är bara ångestladdat... Men snart är det över och jag har gjort mitt bästa!

Och ja. Imorgon ska jag hem, hem. Så ha en härlig helg!!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0