En liten liten stund bara

framför datorn. Efter en dag på Arken är jag helt slut, så jag ska vila en halvtimme och sedan plugga resten av eftermiddagen.

Sammanfattande kan jag berätta att Sofie fick mig att fnittra över fikat idag, Emma och Carl överraskade med att också de dyka upp på Flanadens Konditori, Simon och jag fightades i Spank the Monkey igår och jag gav mig (säger vi), Anna och jag babblade på igår, Arken är mysigt med dessa underbara barn och pluggandet går frammåt inför tentan, skönt! Ikväll ska jag vara hemma på rävenäs, härligt! Och morgondagen ska ägnas åt dagis och Johanna!

Nu ska jag hämta julgodis från källaren, och börja pluggandet igen... Bisou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0