Halleluja

Jag nynnar ännu på några av de runt 18 låtarna vi gått igenom idag i kyrkan, härligt! Min hals som har varit dålig hela veckan har inte krånglat ett dugg idag, och det var hur roligt som helst att sjunga igen! Gospel är nog det roligaste, jag blir så glad. Och Tomas Holmér är så rolig, det kändes som att vi satt och skrattade hela övningen! Det ska bli roligt att uppträda imorgon, lite synd bara att man inte kommer hinna lära sig alla texter och stämmor utantill utan vi får nog ha pärmar på de flesta låtarna.

Flera av låtarna påminde om låtar vi sjöng med den franska kören. Särskilt de vi sjöng acapella, det blir så otroligt fint!

Veckan har varit jättebra! Simon har varit här ganska länge ändå och jag har inte varit alltför mycket i skolan. Så vi har har haft mycket tid för varandra. Vi har sett mycket film, spelat en hel del spel, löst korsord och ätit massa god mat. Igår kom Karro och Björn och vi spelade Settlers och Alias, roligt! Jag grym-förlorade i Settlers så jag ska gå dit ikväll igen för en revanch-runda! I torsdags var vi på ett ställe som heter Hillegården utanför Påskallavik. Där träffade vi Matilda och hennes kompis Adam, och vi fick lära oss baka pizza på gammaldags vis i stenugn. Det var gott, atmosfären var jättemysig och det var väldigt trevligt att umgås med dem!

Nu ska jag vila min nacke. Den värker efter en hel dags not-stirrande!
Kramkram!! A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0