Om tiden vill ifatt

Tänk, denhär dagen sprang förbi på ett kick! En sovmorgon till strax innan tolv är ovanligt, men ack så skönt! Sedan har vi ägnat dagen åt en lång pratsam promenad på hala gator, några partin Sequence, god broccoli- och svamppaj, besök av Andrea och Olov, och sedan början på Robin Hood. Nu är han på väg till Oskarshamn, och det är så tomt. Men på onsdag... Snart...

Vi har hunnit med väldigt mycket roligt i helgen! Fredagen ägnade vi åt en välbehövlig shoppingtur på stan. En ryggsäck, ett par termosar, skidunderställ, underkläder, godis, skor... Vi provade ett nytt café också, det behövs lite variation från Kullsénska även om det är oändligt mysigt. Igår var vi på Boda Borg i Karlskrona med ett gäng från pingstkyrkan. Jag, Simon och Patricia utgjorde ett glatt lag, jätteroligt var det! Sedan gick jag och Simon över till Karro och Björn och spelade spel. Det var trevlig att lära känna Björn lite bättre och roligt med Ticket to ride och Spank the monkey.

Nu börjar veckan igen. Skolan ska bli ganska kul, och det ska bli jätteroligt att träna igen! Sen ska jag börja öva noter inför körhelgen som är nästa helg. Och så lite tvätt och sånt på det. Dessutom ska vi träffa Matilda och en kompis till henne och gå en pizzakurs kan man säga, lära oss att baka riktig stenungnbakad pizza. Ska bli roligt att träffas!

Sov gott! Natti natti! Sussa sött! Och dröm fina drömmar!

Allt jag ser, allt jag hör
Din röst, din blick, ditt skratt
Du har ögon som berusar en natt
Så jag väntar, ja jag väntar
Om tiden vill ifatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0