When the waves are flooding the shore

And I can't find my way home anymore
That's when I
I look at you!

Eftermiddagen har varit jättemysig. Jag kände för en riktig hemma-eftermiddag, plus att jag behövde tvätta och plugga lite. Därför kom cell-gruppen i kläm. Men runt fem knackade Therese på dörren och undrade om jag ville äta mat hos henne. Vi lagade en kikärtsgryta som var hur god som helst, och satt och pratade ett bra tag. Tänk vilken tur jag har haft, som har henne som granne! 

Sedan kände jag mig lite mer pepp på att öppna skolböckerna igen, och tvätten är fint vikt i garderoben. Det känns som att jag har fått mycket gjort, härligt!

Idag har jag även haft gruppövning i skolan. Det är alltid lika trevligt, jag gillar min grupp med åtta tjattriga tjejer. Men vi pratar faktiskt inte bara, det är så bra att vi tar det långsamt och inte kämpar för att bli klara först utan tar tid för frågor också. Så från och med idag har jag full koll på var palpebrala conjunctiva sitter och att Hassal-Henle Warts är namnet på sjukdomen där PLL-skiktet i hornhinnan (det vill säga Cornea) är ojämnt.



Hemlängtan! Tror att jag ska slå en pling till min kära familj!
Bisou!
  


Kommentarer
Postat av: Morotsmamman

Annielängtan, läser din blogg!

Kram

2011-01-19 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0