2013

Det har varit nytt år ett tag, men jag passar på att säga Gott nytt år ändå!

Vissa perioder har jag bloggat mer, vissa mindre. I Frankrike skrev jag nog som mest, jag hade mycket tid och motivation att skriva och mycket jag ville kunna se tillbaka och minnas. Jag har fortfarande mycket jag vill minnas såklart men jag hinner helt enkelt inte skriva så mycket. Men jag är ändå glad att ni fortsätter titta hit ibland :)

Idag är sista dagen på min julledighet. Det har varit ett fantastiskt jullov. Det var härligt att umgås med familj och släkt kring jul. Sedan väntade en period i soffan med en förkylning och en lika förkyld Simon, men det var också ganska gött att bara ta det lugnt. Sista veckan har jag firat nyår med ett dansande och spelande kyrk-gäng, pluggat ikapp lite, haft en Oskarshamnsturné där jag hälsat på flera kompisar samt haft en bror med vänstersidig astigmatism på besök.

En höjdpunkt i veckan var när Joel hjälpte mig att fixa rätt sladd så jag kan koppla in mobilen och lyssna på spotify med ordentliga högtalare. Nu rullar Glee och Melissa Horn och Four Real och Hillsong och Bruno Mars och...

En annan höjdpunkt var invigningen av matberedaren jag fick i julklapp, pizzasallad blir så otroligt lätt att göra. Jag lärde mig gilla pizzasallad för bara något år sedan så jag är i full gång med att ta igen 20 år av icke-pizza-sallads-ätande. Mums!

Nu ska jag ladda med lite plugg inför skolstarten imorgon. Det ska bli så härligt att träffa alla goa klasskompisar igen, rulla igång med cellgruppen och med studentgudstjänsterna. Ha en bra vecka!

Kram Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0