Äntligen kväll

Det har varit en lång dag. Hela förmiddagen ägnades åt föreläsningar. Efter en snabb lunchpaus gick jag till bibblan och pluggade och träffade min mentorselev. Vi pratade och hade det trevligt en stund innan jag gick till Synsam för ett par timmars askultation. Vid 6 skulle jag sedan spela i kyrkan på studentgudstjänsten. I vanliga fall brukar jag följa med och fika efteråt men jag har tagit det lugnt i helgen och behövde komma ikapp med plugget så jag har skrivit och satt etiketter ikväll. Behöver jag säga att jag är trött? Nu ska jag slumra sött.
Stor kram!
Annie



Såhär såg det ut när jag började min karriär som längdskidåkerska tillsammans med Anna igår!

Kommentarer
Postat av: Din skidlärare!?!

Du är en bit in i din karriär, Gumman!!! <3

2013-01-16 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0