Februari

Hej!
 
Hoppas ni har det bra! Jag är återigen sjukskriven, den här gången har klant-Annie varit i farten och halkat på en isfläck. Gips i 6 veckor är planen för den närmsta framtiden, men 2 veckor har redan runnit väg i en dimma av böcker, filmer, serier och spel. Ja, sjukskrivning har sina fördelar såklart, men vem hade kunnat ana frustrationen i att inte kunna sköta sig själv. Att allt tar så otroligt mycket längre tid. Att inte kunna gå ut när man vill. Men jag tror att det var min tur att råka ut för något.
 
I helgen som kommer ska jag hur som helst åka till Göteborg på Optometridagarna, den årliga konferensen för optiker. Det gick inte att avboka hotell eller biljett dit så jag ska försöka vara med så mycket som möjligt. Går det inte får jag väl hänga på hotellrummet med en bok antar jag. Men jag ser fram emot att träffa gamla klasskompisar och lärare igen, de flesta har jag inte träffat sedan början av juni.
 
För tillfället är jag inne i Harry Potter-världen. Jag har läst om mina favoritböcker från högstadiet och har bara ett par hundra sidor kvar i sista boken. Böcker är verkligen härligt!
 

När jag kom hem från sjukhuset väntade Simon med en tacomiddag. Jag har en fantastisk man!
 
Ha det bra nu!
Klart slut, A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0